joi, 6 octombrie 2011

Salut !!!

 Dupa succesul de la Karaoke, care se datoreaza in special voua celor care ati participat, v-am mai facut o surpriza. Exact. Bobo Party, petrecere dedicata in special bobocilor dupa cum isi are si denumirea. Va multumim inca odata pentru prezenta voastra si va  asteptam sa ne fiti alaturi si la celelalte evenimente pe care le vom organiza de dragul vostru, sperand ca astfel veti prinde drag de OSTL-ul nostru :)
Pe furis, am aranjat sala, am asigurat bautura, am bagat aparatele in priza si ne-am bucurat sa vedem ca va simtiti bine. In felul asta ne garantati ca munca noastra nu e in zadar.

Altfel spus...cheful vostru a fost in ton cu cheful nostru ;)

Nu o sa va promitem nimic, ci va lasam pe voi sa va faceti o parere pe mai departe, mai ales ca urmeaza balul.

P.S. Pentru poze si alte comentarii de la Karoke si in curand de la Bobo Party intrati pe facebook-ul nostru. 

Nu uitati, ca OSTL sunteti Voi !!!!
WE LOVE YOUUUU....WE LOVE TO SEE YOU GROW

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu